آموزش تصویری نصب ویندوز7

روش نصب Windows 7
در اين قسمت با روش نصب و استفاده از Windows 7 آشنا مي‌شويد. در ابتدا مي‌خواهيم روش نصب اين نسخه از ويندوز را ياد بگيريم. روش نصب اين نسخه از ويندوز نسبت به نسخه‌هاي قبلي آن بسيار ساده و راحت مي‌باشد. در ابتدا بايد کامپيوتر خود را روشن کرده و DVD مربوط به نصب سيستم عامل Windows 7 را در DVD Drive خود قرار دهيد. بر روي جعبه يا Case کامپيوتر دو دکمه وجود دارد که يکي دکمه روشن کردن و ديگري دکمه Restart يا راه اندازي مجدد است. زماني که کامپيوتر خاموش است با فشردن دکمه Restart هيچ اتفاقي نمي‌افتد ولي با فشردن دکمه روشن کردن کامپيوتر، کامپيوتر روشن شده و يک چراغ که معمولاً قرمز است روشن مي‌شود.

.: ادامه مطلب :.

آموزش word 2010

با سلام خدمت تمامی کاربران گرامی در زیر آموزش تصویری Word 2010 را بررسی میکنیم .

نرم‌افزار Word يک ويرايشگر متن قدرتمند است که توسط شرکت مايکروسافت توليد شده و به شما امکان مي‌دهد تا متن مورد نظر خود را ايجاد و ويرايش کنيد.  اکنون مي‌خواهيم نرم‌افزار Word را اجرا کنيم. روي دکمه Start کليک کنيد.
منوي All Programs را باز کنيد.
روي منوي Microsoft Office کليک کنيد تا باز شود.
روي گزينه Microsoft Word 2010 کليک کنيد.

.: ادامه مطلب :.

آموزش word 2007

رابطه کاربر نرم افزار Word

اولین و مهم ترین دکمه در word 2007 ، Office Button است از این دکمه می تونید برای باز ، ذخیره ، پرینت و یا هر کاری که ممکن لازم باشه رو سند های خودتون انجام بدید استفاده کنید .

در کنار این دکمه می توانید به نوار ابزار Quick Access دسترسی پیدا کنید .
اسم سند و اسم نرم افزار می توانید در مرکز نوار عنوان مشاهده کنید.
در انتها هم دکمه های معمول Minimize ، Restore Down و Close را مشاهده می کنید .

در نرم افزار  Word 2007 کلیه منو ها و نوار های ابزار با هم ادغام شده و تب هایی رو به وجود آورده .
تب هایی مانند Home ، Inset ، Page Layout ، References ، Mailings ، Review ، View ، Add-Ins

 

.: ادامه مطلب :.

آموزش فتوشاپ

(آموزش فتوشاپ)

همه چيز درباره نسخه جديد فتوشاپ CS5

عرضه جديدترين بسته نرم افزار گرافيکي شرکت ادوبي – CS5- سوالات زيادي را در ذهن کاربران دارنده نسخه هاي قديمي ايجاد کرده که آيا ارزش دارد تا با پرداخت 2500 دلار نرم افزارشان را به جديدترين نسل ارتقا دهند؟

نسخه CS5 شرکت ادوبي هنوز به صورت گسترده پخش نشده، اما فايل هاي آموزشي اش روي يوتيوب و توييتر رونق فراوان يافته و بحث و جدل زيادي از نظر فني به بار آورده است.علي رغم فهرست طولاني آيتم هاي نو در نسخه جديد سوال در مورد ارتقا از نسخه چهار به پنج در ذهن کاربران ايجاد شده است.

cs5

 

.: ادامه مطلب :.

آموزش بابیلون


Babylon دیگشنری بسیار قدرتمند در زمینه ی ترجمه ی کلمات ومتون می باشد.

وهمچنین این نرم افزار قادر به ترجمه ی اکثر زبان ها به یک دیگر می باشد.شما به کمک این برنامه می توانید به 17زبان رایج دنیا متن های نوشته شده ی خود را از نظر املائی غلط یابی کنید.
نرم افزار Babylon به صورت هم زمان متن هایی نوشته شده در اینترنت (ایمیل ها ،وبلاگ ها ،اتاق های چت وگفتگو ،انجمن ها و...)را برسی واصلاح می کندوهمچنین توانایی اتصال به دایرهَ المعارف Wikipedia(یکی از بزرگ ترین دایرهَ المعارف های Online) را دارد ونتایج خود را با استفاده از این دایرهَ المعارف ارائه می دهد .دراین آموزش شما چگونگی کار با نرم افزار Babylonرا خواهید آموخت...

.: ادامه مطلب :.

آموزش ترفندهای کامپیوتر

کلید های میانبر

کليدهاي ميانبر ويندوز
Ctrl+A
تمام آيکن هاي پنجره فعال را انتخاب مي کند .
Ctrl+C
آيکن را داخل کليپ برد کپي مي کند .
Ctrl+F
Find All Files را نمايش مي دهد .
Ctrl+G
گو تو فلدر را نمايش مي دهد .

.: ادامه مطلب :.

آموزش اسمبل (مونتاژ) کردن کامپیوتر

قسمت اول / مادربرد و CPU
یکی از بزرگترین مزایای کامپیوتر های دسکتاپ انعطافشان در ارتقای سخت افزاری است، یعنی زمانی که دسکتاپی که شبهای زیادی را با شما به صبح رسانده و بسیاری از رازهای مگوی شما را می داند فرسوده می شود در خیلی موارد می توان با یکی دو ارتقای سخت افزاری جانی دوباره به آن بخشید. اما مسئله اینجاست خیلی ها از باز کردن Case کامپیوترشان و دست زدن به قطعات ترس عجیبی دارند، برای این دسته از افراد کامپیوتر و قطعات داخل Case تقریبا مثل یک راز داوینچی است و هرگز هم سعی نمی کنند از این راز سر در بیاورند. اما واقعیت این طور نیست و این راز داوینچی به راحتی برای همه قابل کشف است
.: ادامه مطلب :.

آموزش زبان اسمبلی

آموزش زبان اسمبلی
مقدمه:
زباني كه كامپيوتر با آن كار مي كند زبان ماشين (Machine Language) نام دارد كه از يك سري 0 و1 تشكيل شده است. چون كار كردن و فهم زبان ماشين مشكل است بنابر اين سازندگان كامپيوتر زباني به نام زبان اسمبلي را عرضه كردند كه بسيار به زبان ماشين نزديك است و تقريباً همان قدرت را دارد.
زبان اسمبلي نياز به يك مترجم به نام اسمبلر(Assembler) دارد تا دستورات زبان اسمبلي را به 0 و1 معادل آن دستورات كه براي كامپيوتر قابل فهم است ترجمه كند. بايد توجه داشت كه زبان اسمبلي هر كامپيوتر تابع ساختارهاي سخت افزاري آن كامپيوتر ميباشد و در نتيجه زبان اسمبلي كامپيوترهاي مختلف با هم فرق مي كند و به اين خاطر زبان اسمبلي يك زبان سطح پايين (Low Level Language) است ولي زبانهايي مانند پاسكال ، فاكس پرو، بيسيك و ... زبانهاي سطح بالا (High Level Language) و زبانهايي مانند C وC++ و... زبانهاي سطح ميانه اند (Middle Level Language).

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

yasiamoozesh

محمد امین سلیمی و محمد یاسین رضایی

yasiamoozesh

http://yasiamoozesh.loxblog.com

آموزش نرم افزارها ومطالب مهم

آموزش نرم افزارها ومطالب مهم

آموزش نرم افزارها ومطالب مهم

به وبلاگ من خوش آمدید

آموزش نرم افزارها ومطالب مهم